10.1.11

Apa saya buat hari minggu? (2)

 AHAD (9 / 1/ 2011)

SWIMMING!
Saya bangun pagi tapi tak mandi. Cuma gosok gigi dan cuci muka. Ke rumah baru Pet dan John untuk menyantai di kolam renang rumah mereka. Fuh! Kesan Khas, Kaki saya sakit sebab semalam kaki ter-krem dalam air. cet!

TIDUR!
Penat swimming . Saya balik dan terus tidur berdengkur. ZzZz

AJL.
Layan AJL sorang-sorang kat rumah. Congrats Ana Raffali ! Harap anda akan jadi lebih baik di masa akan datang! Go ANA Go. and Bob. Comel! he he

Faizal Tahir pulak. Pergh2. rasa nak berenang sekali dengan dia you'ols!! Gosh! dan saya teruja tengok Ziana Zain. Rasa macam nak orgasm je tengok beliau menyanyi. Fuh!!

Donal Trump!
reveal. saya memang suka tengok The Apprentice. Rasa rugi gila kalau termiss satu episod. JOAN sangat terbaik walaupun umurnya dah 76tahun.Hebat2.


Tidur! 
ZZZZZzzzzz..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

jangan lukis-lukis. tulis je