18.12.10

Mariamah Tijo

Tadi masa selak-selak formspring kumprinx aku terjumpa jawapan kumpronx yang dia teringin sangat nak tengok rupa Mariamah Tijo. So, aku dengan sukarela pun membantu beliau mencari siapakah Makcik Mariamah Tijo yang selalu kita dengar suara kat radio RTM tu. dan jeng jeng jeng!



dengan terkejut beruk nya baru aku perasan yang makcik ni adalah makcik yang sangat annoyingkan aku masa pergi hantar proposal kt RTM haritu. Suka hati potong line aku. DUA KALI pula tu.
Kalau betul acik ni Mariamah Tijo maka mulai harini aku dah tak nak dengar radio lagi. Bye Makcik.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

jangan lukis-lukis. tulis je