29.12.10

Counts up and down

Lets countdown for my new job. Cuak weh. Rasa berat je nak tinggal A4 comm. T_T . Bos aku menambahkan lagi berat hati aku. Dia suruh aku fikir masak-masak dan tinggal beberapa hari lagi untuk aku memasakkan fikiran aku ni. Bagaimana ???  


Gopsip toink toink..

Semalam kan ada la satu organizer XXX ni SMS ai untuk inform yang dia cari band untuk event diorang. Event besar. tempat pun besar (bukit jalil u'olls!) . ai reply la. " Payment berapa? " Lepas tu the organizer pun reply " belum apa apa dah tanya pasal payment?" and aku reply " kenapa ?takde bajet ke?" then and then the organiser tak reply dah. heee

U'olls ( The Organizer  XXX). Meh sini aku nak bagitahu. Last year  The Dramatic perform untuk korang and korang janjikan token and till now haram xde. plus your sound system so FUCKING SUCK!! Nak ai repeat ke SO FUCKING SUCK! that time pun event besar juga. and masa tu even band kena bayar nak masuk event korang tu. hell yeah? WTF?! Dah la tak xde payment. Masuk pulak berbayar. tapi sebab mereka ni baik hati jadi relakan jela. but then Itu 1st and last lah.

After that beberapa kali jugaklah korang mintak The Dramatic main but we refuse. Hello! event besar tapi tak nak bayar? korang ingat apa? Band ni kepunyaan Kerajaan ke?

For your info la The Organizer, we all know profit yang anda dapat tu banyak. The band ni keluar duit sendiri jamming, transport apa semua. Korang jangan la fikir untung korang je. at least bayar untuk lepas duit minyak pun diorang ni dah bersyukur . So,to the Organiser dan kepada Organiser lain yang berperangai macam ni . 2 perkataan je aku nak wish kat korang.


FUCK YOU!!! 

2 ulasan:

jangan lukis-lukis. tulis je