7.11.10

What would you do if you own Facebook?

Sekiranya saya pemilik facebook?


1. Saya akan jadi stalker yang sangat berjaya!

2. Saya akan jadikan facebook sebagai kerjaya utama kepada semua facebook freak.. ha! suka lah tu! Jadi, korang boleh lah goyang kaki kat rumah dan bermain facebook 24/7. yeay! tapi AWAS! jangan nak berfarmville sangat ok! ( berangan habis dah ni)

3. paling penting, saya akan flag sesiapa yang gunakan facebook untuk berpolitik.. 

fuh fuh!


4 ulasan:

  1. Jadi, korang boleh lah goyang kaki kat rumah san bermain facebook 24/7.

    san! SAN!

    BalasPadam
  2. perangai datang blog orang lpastu uat2 tidur eh!

    BalasPadam

jangan lukis-lukis. tulis je