6.9.10

26 Ramadhan 1431 (Sindiket Pocong )

Al kisah berkumpul lah semua ahli sindiket pocong se-malaysia. Tujuan berkumpul adalah untuk mengemaskini status dan perkembangan terkini setiap ahli-ahli. Sindiket Pocong diketuai oleh Jeneral Sipopo. Makanya terlompat lompat lah sekian ahli ke markas jeneral di padang Popokongko.

" ha, kau.apecer sekarang? kawasan ok?" tanya jeneral sipopo kepada orang kuat beliau iaitu sepipi. 
"Cewwah! Ok jen. Tapi sekarang aku ada masalah sikit ni. Aku ingat nak tukar kawasan lah." luah Sepipi

" apasal? Gaduh dengan SePopin ke? Kalau gini gayanya aku hantar je dia terus duduk Bali."
"Bukan macam tu Jen. Aku sekarang ni ingat nak kahwin. Kalau aku lepak dengan Sepopin lagi macam tak sedap la"
" Eleh, sipopin bukan selalu ada kawasan pun. takpe."
"tapi Jen aku tak sanggup la nak buat sipopin sedih tengok aku dah berkeluarga"



---cerita dah basi..Penulis frust dan tak dapat terima hakikat. makanya cerita tak dapat di habiskan. ..---




2 ulasan:

jangan lukis-lukis. tulis je