15.8.10

5 Ramadhan 1431

Hari pertama bermalam dirumah Dila ( setelah jadi housmate)

kepada Dila R. Harap-harap kita dapat berurusan dengan baik dan saksama. hehehe.

lebiuuu..

dan

harini ada beberapa perkara yang melanda hidup. dari yang best mcm baru lepas orgasm sampai la xbes sebab rasa tak puas. antaranya ialah :

1. kereta Dila R luka kat bontot akibat main bumper car kat highway. T_T

2. Aku nampak budak comel yang sgt macam cupid.terawang-awang..urgh! malangnya kau budak lagi! ( ini memang rasa orgasm.)

3. Kena kerja pada hari minggu.dem dem!!


ok tu je info pada harini. sekian dari bilik berita.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

jangan lukis-lukis. tulis je