22.6.10

Tag kali ke dua sepanjang hidup


1. Apakah nama blog anda dan kenapa anda memilih nama tersebut ?

Kanak kanak Omnivor dan kerana sifat aku yang menjamah apa sahaja kecuali batu.

2. Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana anda boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu ?

Idea untuk menamakan link blog aku bainunwaheeda datang dari arwah ayah aku yang menamakan aku dengan nama tersebut.

3. Apakah method dalam blog anda ?

Blog aku di gunakan untuk bermacam-macam perkara dan semua yang terlibat hanya diri sendiri,rakan-rakan. Orang asing sekali sekala.

4. Pernah terasa nak hapuskan blog anda ?

tak pernah . Sebab aku masih perlu gunakan blog ini sebagai sahabat.

5. Pernah tak ahli keluarga anda membaca blog anda dan apa kata mereka ?

Yes. tapi aku tak pernah tanya .


6. Apakah perasaan anda apabila orang lain mengatakan bahawa anda punya blog ini buruk sedangkan masih ada yang mengatakan blog anda cantik ?

I just dont give a damn. Lantak kau lah labuci.

7. Bilakah anda mempunyai blog ?

2006 .blog di friendster. (sekarang dah tutup akaun)
2007 mula menggunakan blogspot tapi blog tu di privatekan atas dasar keselamatan
2009 terhasilnya kanak-kanak omnivor!


8. Siapakah orang pertama yang mengetahui blog anda

Liyana Latip (kalau tak silap la)


9. Apakah perasaan anda apabila orang mengatakan tentang blog anda di sekolah / universiti / tempat kerja ?

Buat-buat tak peduli tapi dalam hati rasa kinky .hahaha



10. Sila tag 7 orang rakan blogger anda .
Dialu-alukan kepada 7 orang pertama yang membaca. malas aku nak tag.

2 ulasan:

  1. soalan tambahan..
    Who's the most famous person you've met?
    ehehe..

    BalasPadam

jangan lukis-lukis. tulis je