16.6.10

Klik Kluk Klik Kluk

Harini aku jumpa sesuatu yang baru. Agak "lame" sebenarnya sebab orang lain berjuta-juta epal dah buat sedangkan aku baru je nak cuba.

Semangat aku nak buat ni datang dari satu manusia bernama Mail .Beliau telah menceritakn kisah hidup rakan beliau ,Kumprinx yang berjaya membeli motorsikal menggunakan pendapatan hasil kli klik ni. (oi! sapa tak teruja memang nak kena salai dengan aku)

Jadi dengan semangat kerbau yang ada, aku akan cuba meraih pendapatan dengan klik klik ni. Tak cuba tak tau beb! Mana tau kot-kot aku boleh sampai Italy ke, Kahwin grand-grand ke pakai duit ni. haha.


Oh,Korang pun "lame" jugak? teruja dengan testimonial Mail? nak try? Klik sini. ^___0



Note ketiak basah : Jangan terkejut kalau lepas ni blog ni penuh dengan iklan yang takde kena mengena dengan kehidupan berani mati aku. haha




4 ulasan:

  1. dah kaya nanti belanja aku beli kasut baru, ok?..

    BalasPadam
  2. dan dah kaya nanti blh fund aku buat feature film eh benon...

    BalasPadam
  3. rozinorrazali..boleh2..saya sasarkan 12juta keuntungan untuk filem anda.hahaha

    BalasPadam

jangan lukis-lukis. tulis je