3.6.10

I said if .......

Apa yang saya akan buat sekiranya wang ada dihadapan mata saya sekarang ::

1. Makan! makan ! makan!!

2. Bayar sewa umah yang dah tertunggak 10 hari dah (gua tunggu masa je ni nak kena halau dengan tuan rumah )

3. Tembak ke IPOH ! Duduk KL pening pale otak aku! (Kalau ada production house kat ipoh mmg gua xdtg KL ni !)

4. Balik Kampar tidur. tidur tidur!!! (gua rindu nak tidur sebelah mak gua tau tak! lu orang apa tau!)

5. Service laptop (berburit2 semut dtg buat sarang dalam laptop aku.ibelis sungguh!)

6. Bayar PTPTN (Surat warning dah sampai dua kali dah ni oi!!!)

7. Bayar berokben dan Maxis ( berok ben tu tah bape kurun aku tak bayar dan aku tak tau la
berapa juta plak nak guna)

8. Lain-lain aku update nanti !!


9. Marah ni!!!!









2 ulasan:

jangan lukis-lukis. tulis je