9.3.10

Terasa diri seorang artis.auw

Kenapa?

Sebab walaupun aku bukan seorang pelakon,penyanyi,pengacara atau bekas isteri kepada artis-artis popular tapi ada juga mak joyah yang masih mengikuti perkembangan hidup aku..wah! kalau korang tak ke korang rasa di artiskan..bes kan kan kan?

dari A-Z plak tu dia tau. Gile lah.Nak minta sain aku tak yah la segan-segan Joyah oi. Aku ok je. takdahal la..nombor public fon depan rumah pun aku boleh bagi.

5 ulasan:

  1. die take care kowt..dats y die mik tau..hihihi

    BalasPadam
  2. fatin : aku pun rase mcm tu dah sekarang..hahahhaa

    ina, tu la pasal..klo sayang cakap jelakan..tk pyh la nak malu2 kan2? hahaha

    BalasPadam
  3. nk sign kt mane? satu badan akak boleh sign..huhuhu

    BalasPadam

jangan lukis-lukis. tulis je