4.11.09

munir oh munir




itu hari munir tanya aku

" u, bila u nak tukar henfon macam kak qis dengan kak nisha?"


dengan lagak eksyen aku jawab

" u, mana bes henfon2 macam tu..kalau boleh I nak cari hp 33 sekupang je" (eceh!jangan percaya!)

munir cakap lagi

" tapi u kan dah ada duit, u kan teknologi " (dia cakap teknologi weh!!!)

aku jawab

" munir,orang yang guna hp besar kalau kredit takda tada guna dey!.."



munirku ,
buat pengetahuan mu adik, kakak mu mana ada duit.
kalau harga hp macamtu taraf choki2 dah lama dah kakak grab sayang.

--------------------------------------------------------------------------------------


cerita dua (masih tentang munir)


esok hari lepas kejadian telefon bimbit tu, dia request satu benda pada aku.

"kakak, adik suka la kakak punya gambaQ ni. Kakak buat la kat adik satu"


aku tanya " adik nak macamne?"

"adik nak gambaq adik jadi banyak-banyak"

"baik!"


petang tu aku grab kamera mak dan tangkap gambar Munir di playground.
Nasib dia ni agak dengar kata. Tak lah susah nak di jadikan model. tapi kaki lu panjang la munir..hahaha


dia mau gambar macamni..xdapat la adik..Kita buat stail lain.hehe




Adik! khas untuk kamu.

lap chiu!! xoxo

2 ulasan:

  1. haha bestnya ada kakak.
    bertuahnya munir.

    tak sebertuah orang ni yg mempunyai 3 abg dan kini 3 akak ipar. haha
    apa-apa pun kena berdiri sendiri. sigh.

    :)

    BalasPadam
  2. mhh,berdikari lebih baik..baru kenal dunia..-__0

    BalasPadam

jangan lukis-lukis. tulis je