6.10.09

tensi tahap cipet

Kawan aku bilang..

aku sesuai sangat jadi bos
sebab tiap-tiap hari aku masuk lambat
dalam seminggu pula aku akan sakit perut 1 atau 2kali..


Teman seopis aku tanya..

bainun ok?
harini macam xde mood je?

aku kata
Muka aku memang berfesyen langsi.
tiap2 hari aku macamni pagi2..


argh!! apa yang aku tulis..babi la..aku nak blah..

rasa nak tumbuk
rasa nak maki
rasa nak bersuara
rasa nk cakap 'kote kau tak basuh'


kepada kau..kau dah tua..anak dah berduyun. aku rasa tak perlu nak lirik-lirik ngan aku. lendir aku terus beku tengok kau.


aku marah pada siapa?
aku tak tao..

siapa yang ada anak berduyun?
tak tau..

fikiran aku macam wantan?
ya.



" Aku rasa macam sedang berjalan di atas awan. tanpa sedar aku jatuh terjelepok "







2 ulasan:

  1. relex n cool....tu sume ujian je tu...buat tataw..>_^

    BalasPadam
  2. "Lendir ake terus beku tgk kau"-priceless haha

    BalasPadam

jangan lukis-lukis. tulis je