6.9.09

Konspirasi nak membunuh di Taman Jati

Jam tujuh di Taman Jati. Sedang asyik berguling-guling umpama Kungfu Panda, tiba-tiba aku terdengar bunyi yang agak tak horny langsung dan memang sangat la menggangu aktiviti berguling aku. Aku yang agak cuak berlari ke muka pintu. Nak tengok gak bunyi siren ape yang macam celaka tu.

Rupanya DBI datang melawat sambil spray nyamuk ( tak tao la apa nama benda tu). Dah lah melawat tak bagi notis. Tahu- tahu je rumah aku dah berasap. Terus aku lari masuk bilik tidur. Ada juga lah dalam setengah jam aku tahan nafas..Dah la rumah aku ni besar tempat berak RM je. celaka betul.


Aku dalam rumah kot.Gila apa nak sembur tak bagitahu. Dah la depan belakang sembur. Bukan aku tak bagi sembur. Sembur la tapi bagi la notis semburan supaya aku boleh siap sedia.. Ke ko nak buat latihan demo menentang DBI nanti..T___T

Kalau malam ni aku kena gigit nyamuk memang siap la kau DBI

nota : Sardin aku dah tercemar. Buduh..ganti balik sardin aku!!!!

6 ulasan:

  1. nasib ada pengalaman kat jalan TAR

    BalasPadam
  2. benda to nama forging..
    skung neh dia tak pakai asap dah..
    asap pon tak banyak la..
    dia guna air plk skung neh..
    tapi bau still sama..
    guling macam panda tak best ar..
    guling2 macam tenggiling baru layan..
    hehehehhe...

    BalasPadam
  3. haha..

    tp seyesly peuh asap macam rumah terbakar je

    BalasPadam
  4. haha..mesti ko rase cam
    tetibe je rumah ko dilanda jerebu..

    BalasPadam
  5. Aku bukan rasa ada jerebu ..Aku rasa cam ade FRU datang bg CS kt lubang idong aku..T___T

    BalasPadam

jangan lukis-lukis. tulis je