28.8.09

Wah pengunjung dah ke 1000..

Sedar tak sedar dua bulan jugak lah belog aku nie..haha..(Orang lain dah 2 tahun tak kecoh pun!!)..

Pengunjung dah ke seribu plak..kalau aku boleh detect siapa orang ke seribu mesti aku ambil dia jadi boipren aku -___0..

7 ulasan:

  1. aku la tu orang yang ke 1000

    will yu marry me??

    BalasPadam
  2. opkos!!!

    bile availble??

    nak kawaen style cmne u bgtao jeeee...hehee

    BalasPadam
  3. aku yang usha blog hang tiap tiap hari 28 kali sehari. tapi aku bukan lesbian tau.

    BalasPadam
  4. komfem aku makhluk yg ke-999...

    BalasPadam
  5. kalau yg ke seribu tuh laki2.
    kalau perempuan??
    apakah??

    BalasPadam
  6. aku tak kisah..

    rembat je ...


    hahaha

    BalasPadam

jangan lukis-lukis. tulis je