23.8.09

pelajaran ke empat 4 - rakan~rakan seja-ti

haritu aku baru perasan duit aku nak beli makan pun xcukup..Aku dah cuak-cuak..Ni la perangai aku..Xpernah nak ambil tahu dan congak berapa duit dalam dompet. Dah la esok puasa duit takde pulak..Plan nak balik Taiping pun terbengkalai dek sebab duit tak cukup nak bayar tambang..Ayoomaa..

Tengah-tengah fikir masalah Rusmah Mansor ni tiba-tiba kawan aku mesej :


Ohm :: ko ktne?dah balik tpg ke?


Aku :: tak..duit xde dowh nak balik


Ohm :: Camtu jom la bersahur bersama aku dan pet..


Aku :: Segan la Ohm..Aku xde duit la..


Ohm :: ala,nak segan ape.Aku ngan Pet.Kawan susah senang bersama.Baru la KAMI!


Aku :: haha..ok..jap aku siap..


Aku sebenaunye terharu kot dengan Ohm (si naga isap sheisha)dan Pet(mata bulat macam ikan emas)..Mereka ni member dari sekolah lagi.Selama ni aku sibuk aku buat dodol je dengan dorang..Tapi bila aku dok Ipoh ni dorang yang banyak tolong aku..Terima kasih kawan..





Nota taik idung : Tumpang mak long balik Taiping..fuh..nasib ...

11 ulasan:

  1. oooo...
    ini ke mereka..
    bgos la hangpa tolong jagakan budak kecik ni...
    klau x risau aku dibuatnya..

    hik3
    ;p

    BalasPadam
  2. nurfarhana.mnor24 Ogos 2009 3:53 PG

    pet ohm,tlg tgk kan si chiwalawala ni eh...haritu i tanya cukup duit ke tak...jawabnya "takpe,cukup" chaittt...thanx pet ohm.i pun syg korang sebagai kwn baru.nanti i turun ipoh,bwk i pi mandi kolam air panas k.

    BalasPadam
  3. hhuhuhuhu
    bg0z2 tlg sahabat ku neyh..
    die mmg kne tgk2 kn cket..
    seb bek d kowg..
    if x
    sedih kwn ku s0rg neyh...

    BalasPadam
  4. ab bin ha : yang,depa ni tak cakap hangpa..depa ni ckap style pah bedah...hahaha


    farhana : huhu..air panas mandi di bln pose.

    BalasPadam
  5. nurfarhana.mnor24 Ogos 2009 12:33 PTG

    weih cik benun,mandi malam di kolam air panas di bulan puasa ok what...takde la terang2 org lain nampak kita-kita ni tak puasa.haha

    BalasPadam
  6. lu bosan2 ley turun jengok menara condong...
    aku sentiasa condong pemikiran bila kebosanan tiada teman...kakkakka.....

    BalasPadam
  7. mmg beruntung dpt jenis kawan2 cm ni kan.... :P happy fasting ben..:))

    BalasPadam
  8. farhana: cik chiwalawala awk nie mmg agak poyo skit...x de dikaterkan ada...hurmm
    xpa la..nsb dok ada baguih lagi nieyh..teman2 BERSAHURnya..

    ;p

    BalasPadam
  9. up bin ha :: jahat mulot..dush ..dush tumbok titi kamu..hahaha

    BalasPadam
  10. kami MMG MCM nie~
    moh joint teman sesahabat di ipoh! :D

    BalasPadam

jangan lukis-lukis. tulis je