7.8.09

Lama benar aku berpuasa internet..Di bilang di kira ade dalam 5hari kot..Aduhai...

Info terkini : Selama 3 bulan aku akan berada di Kota penuh sentimentalisme (Ipoh,pERAK)...Mengabadikan diri seketika..Bukan tak boleh online tapi masalah aku sebagai pengguna berokben ni ialah coverage di sini masih kurang stabil..Dalam lima hari aku di sini , baru hari ni aku berjaya buat connection..Aduhai lagi..

Jadi,kepada rerakan,jangan lah ingat aku hilang atau bunuh diri ye...-___;




bainun waheeda burhanudin

5 ulasan:

  1. seyes gua igt lu bunuh diri...hehehehe

    BalasPadam
  2. owh yana sayang...


    see..Im still alive..Bilekah gathering kita di ibu kota tu??

    BalasPadam
  3. nurfarhana.mnor9 Ogos 2009 9:15 PTG

    yana:bunuh diri?haha..kena knal cik benun lagi la u,yana.takde maknanya dia nak terjun lombong.dia tak abes lagi gali lubang lombong tu.dia masih mencari peralatan demi persiapkan diri utk menggali.skang dia br tahap belajar sejarah lombong.wahahahaha (style gelak org kaya)

    BalasPadam
  4. fafar:: hahaha..siot jerk..dakpe mung bocor rahsia ye...haha

    BalasPadam
  5. nurfarhana.mnor16 Ogos 2009 4:15 PTG

    opppss i bocor rahsia ke yang?sorry.maklum la yana,kami pasangan baru kawen ;) rahsia tu tak macam rahsia sgt.uhuk uhuk

    BalasPadam

jangan lukis-lukis. tulis je