12.8.09

Cuba kau orang bayangkan....

Kalau satu hari kau orang mati.
Lepas tu ada beberapa orang pembedah mayat operate tubuh kau orang dan jumpa beratus ribu pil dan ubat2 yang tak di hadamkan???
Lepas tu darah kau orang dah sewarna dan sepekat ubat batuk yang kau orang minum??

Adakah itu sangat menngerikan??

imaginasi ni sebenarnya terjadi bila aku demam kerana AKU TAK SUKA MAKAN UBAT!!..tolong!!!


p/s :: demam ni xde kena mengena dengan penangan DEMO lo ni atau H1N1 ye..

6 ulasan:

  1. dalam banyak2 mende rupe2nye ubat yang ko takutkan?? adeh la.. lawak siot.. hahahhaaha anyway, get well soon. aku pon x sehat gak.. :(..

    BalasPadam
  2. tu la..sangat la scary yeeee...lebih lg ubat batuk dan selsema yg boleh buat ko rase cm sgt la terawang-awang..

    ko pon get well soon ya..xOxo..

    BalasPadam
  3. aiyohhh..bukan rituh dah demam ka? jgn kata tak baik lagi? sudah sudah la..bg la can kt owang lain plak demam.. ;p

    BalasPadam
  4. uwaaa...
    tu lorh..

    Adam nk tak jangkitan ini??

    T___T

    BalasPadam
  5. nurfarhana.mnor16 Ogos 2009 4:19 PTG

    i pun demam jugak.demam rindu...

    BalasPadam
  6. farhana :: benon pon miss farhana..muaahh

    BalasPadam

jangan lukis-lukis. tulis je