10.7.09

The reason Blog ini di wujudkan

Hi rakan taulan..

Blog ini aku cipta adalah untuk mencuba nasib dalam bidang-bidang berkenaan ..Aku seorang amatur dan masih lg cuba dan cuba menjadi seorang profesionalis.

Pada masa menulis ini aku seorang buruh tetap di sebuah syarikat iklan yang kecil..Melayan pelanggan yang adakalanya bermulut payau(bermulut payau di sini bermaksud marah tanpasebab musabab)...Kadang-kadang aku sangat kisah dan ingin sangatbmencaci..Tapi apa nak buat..Costumer always right biar mulut mereka payau..Walau mcamanapun aku mahu berterima kasih juga pada mereka..Tanpa mereka aku x adalah pengalaman kan?


Disini, aku mengharapkan pengunjung dan rakan memberi komen dan caci maki supaya aku boleh mencapai cita menjadi profesionaliss..

Sekian,
Bainun Waheeda Bt Burhanudin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

jangan lukis-lukis. tulis je