22.7.09

Dan kami masih tersenyum

Aku tak kenal dia
Dia pun sama
Tapi tiap-tiap pagi kami bersama
Dia sentiasa pegang tangan adik dia yang 'sakit' setiap hari
tak lepas-lepas

Kami sama-sama pandang memandang
Dah sebulan
Tak pernah pun tegur menegur
Cuma senyuman jadi tanda persahabatan

Minggu ni aku asyik lambat ke ofis
Jadi kami sama-sama tak jumpa
Tapi tadi aku nampak dia
Dia nampak aku
Dan kami tersenyum lagi..


0___;

7 ulasan:

  1. nurfarhana.mnor22 Julai 2009 11:55 PG

    ala shweeeet...btol la kata org,senyuman itu satu sedekah.tgk sedekah itu la yang membawa ke persahabatan indirect.bukan susah nak senyum pun kan ;) ini observasi sebenar ke bayangan di benak kamu wahai tun benun chiwalawala?

    BalasPadam
  2. Semestinya observasi sayang..hehe

    BalasPadam
  3. ha tu la kan ak pnah g tau kat korang.
    KLU kte slalu senyum, orang yang marah pun boleh tenang kan..heheehe
    taniah -adikkubainun-

    BalasPadam
  4. tanpa nama (din):hehe..saya ikut ckp din..hehehe

    time kasih 0__;

    BalasPadam
  5. nurfarhana.mnor24 Julai 2009 2:05 PG

    susulan...sy pun akan menurut kata din...wahai kengkawan...andai anda bole memilih,adakah anda akan menjadi warden di rumah anak2 yatim?

    BalasPadam
  6. Mari2~~

    saya juga anaka yatim..bolehla jd warden di rumahsay..wink**

    BalasPadam
  7. ala...tp awak tu nak berhijrah dah...awak dptkan kerja utk sy,sy jd warden awak k?sy di tgh2 ni...hati nak jd je warden tu,tp kaki masih terikat tanggungjwb pd mak.tp yela bila sy di rumah,takde plak yg concern,sama mcm takde.haiya...

    BalasPadam

jangan lukis-lukis. tulis je