15.7.09

Ape kah??

Halaman nGE tEH??aPE Kah itu???

(Yana cakap ngeteh tu bahasa jawa yang bermaksud cakap tak berhenti)Jadi sape yang datang ke kedai ini tidak akan senyap la erk??


/>











Demam masih tak baik =(..Esok xmao pergi keje...

10 ulasan:

  1. ngeteh kalau kat bp masuknye borak sakan.huhu.ataupun cakap tanpa henti.

    huhuh aku raselah.


    mmg jawe sunggoh aku ni!!!

    BalasPadam
  2. YANASAJA :: maksudnya kalau sape yg pergi gerai ni konfom xle diam la..hahahaha

    BalasPadam
  3. aku rase maksudnye sape pegi tmpt itu sure makan xhenti2.hahaha

    ntah ape kaitan!!

    BalasPadam
  4. yanasaja :: Sape yang punya masala kurus seperti aku ngan yana boleh lah kire nk berkunjung ke tempat ni..hehe

    BalasPadam
  5. maksud ngeteh kat sini bukan pekena teh ke? mcm minum teh.. kena teh?? ngeteh?? hurm sbb kakak aku suka ajak aku ngeteh malam2.. pekena teh.. huhu

    BalasPadam
  6. princeshetaki :: kire singkatan la ngeteh tuh??hurm..aku kene siasatt ni..huhu

    BalasPadam
  7. nurfarhana.mnor18 Julai 2009 10:37 PG

    rasa sy pun ngeteh maksud dia pekena teh gak...

    BalasPadam
  8. huhuhu...


    mcmtu..mari kitaq buat undian...mahukah??

    huhuhu

    BalasPadam
  9. yo yo la yana...
    yg aku tau ngeteh tuh minom teh..
    melepak kt mamak berjam2..
    minom teh sechawan jep..hahaks..

    BalasPadam
  10. ok..

    cmtuh..

    diumumkan bahawa ngeteh ialah minum teh..

    O___;

    BalasPadam

jangan lukis-lukis. tulis je